El Concello de Ferrol presenta la tercera edición del ciclo “Na Raíz”

Cartel «Na Raíz» – Concello de Ferrol

En la mañana del viernes, el concejal de Cultura Suso Basterrechea daba a conocer en rueda de prensa la tercera edición del ciclo “Na Raíz”. Este es un ciclo específico “que xurdiu deste goberno e no que temos moitas expectativas”, afirmaba el propio concejal.

Como en las ediciones anteriores, el cartel de “Na Raíz” fue encargado a Édgar Fernández “e queremos que sexa a imaxe do festival.”

En relación al evento “queremos un festival que sen olvidar o pasado avanza a novas formas de ver a música”, comentaba Suso Basterrechea. Este ciclo estará formado por cuatro actuaciones en el Teatro Jofre, una en cada mes, teniendo cada una de ellas un precio de 10 euros.

La primera de ellas será el 15 de septiembre, a las 21:00 horas, con Mû Mbana. “É unha artista de Guinea-Bissau e traballa por influencia da música do seu país, con dez discos editados.”

El 20 de octubre, a las 21:00 horas será el turno para Oquestrada. Los portugueses “son un dos grupos máis coñecidos do país irmán.”

El 10 de noviembre, a las 21:00 horas se subirá al escenario Eliseo Parra “sendo unha das figuras de folclore máis recoñecidas do mundo ibérico e tamén un exemlo de innovación.

Finalizará este “Na Raíz” el 15 de diciembre, a las 21:00 horas con el Niño de Elche, “un cancaor atípico, siendo un artista multidisciplinar que mezcla poesía, rock y música electrónica. Unha actuación que está despertando moita expectativa”, afirmaba Suso Basterrechea.

Lea también

Valdoviño acolle o taller “Artes Galegas 2024: Asorey, un escultor monumental”

O Concello de Valdoviño celebra este sábado 27 de abril o obradoiro «Artes Galegas 2024: …