El Concello de Ferrol colabora con el Pantín Classic con bautismos de surf

Suso Basterrechea y Marcos Rodríguez en rueda de prensa – Concello de Ferrol

Queda una semana para el inicio del 30º Pantín Classic y en la mañana del martes, en el Concello de Ferrol se presentó una de las actividades en las que colabora el consistorio, bautismos de surf, presentado por el concejal de Deportes Suso Basterrechea, acompañado de director del Pantín Classic Marcos Rodríguez.

Habrá 80 plazas para este bautismo de surf gratuito, a partir de los 7 años de edad, siendo el único requisito saber nadar. Todas las personas interesadas pueden inscribirse, hasta fin de plazas, en la oficina de turismo de la Plaza de España desde el día de hoy.

Dende o Concello de Ferrol agradecemos a colaboración do que rodea ao Pantín Classic de actividades recreativas e deportivas” afirmaba Suso Basterrechea.

Por su parte, Marcos Rodríguez afirmaba que estos bautismos de surf “é a actividade que máis leva a atención dos nenos”.

A nivel de competición Marcos Rodríguez destacaba que el primer fin de semana habrá 400 participantes, mientras que el lunes empezaría el Campeonato del Mundo. “Houbo récord de inscritos a nivel internacional, o que quere dicir que Ferrolterra é un dos referentes mundiais do surf.”

Lea también

Loreto Pérez e o Gran Premio de Marcha Cantones, distinguidos na Gala Anual RFEA

Un ano máis a Gala anual da Real Federación Española de Atletismo, na que se …