O goberno de Ferrol atenderá as rozas máis urxentes cun novo contrato xa en tramitación

A Xunta Local de Goberno deste luns 10 de xullo acordou a suspensión da tramitación do contrato para a roza de viarios e cunetas da zona rural, que xa fora adxudicado, ata que o Tribunal Administrativo Central non resolva o recurso interposto por unha das empresas desbotadas no mesmo, nun procedemento aberto con pluralidade de criterios.

O Goberno Local, ven de acordar activar unha vía alternativa, a mais áxil posible, a través dun contrato menor (18.000 euros mais IVE) para actuar no inmediato nas rozas mais urxentes en espazos estratéxicos e claves para mellorar a seguridade e a limpeza como as rotondas e accesos as praias.

Así o manifestaba este luns o alcalde, Jorge Suárez, que garantía que o contrato estaría en marcha e activo en poucos días para actuar nas zonas mais urxentes, ata un máximo de 60 quilómetros lineais, que é o límite máximo que se pode encadrar neste contrato.

Unha das empresas presentou un recurso suspensivo do acordo de adxudicación no último día, quince minutos antes do peche do prazo. E unha actuación que compromete os intereses públicos, algo que non é bo para o Concello de Ferrol”, manifestaba Suárez.

Este contrato menor ven a ser unha solución alternativa e urxente a situación que deriva da presentación dun recurso que paraliza un procedemento de contratación que xa estaba practicamente pechado e que dilata o inicio das rozas previstas, unha actuación moi demandada pola veciñanza que merece cumprida resposta por parte da Administración local.

O CONTRATO PARA A ROZA DE VIARIOS DA ZONA RURAL INICIOUSE EN MARZO E FOI ADXUDICADO POR DOUS ANOS

O proceso de contratación para a roza de viarios abríase o pasado 20 de marzo, na Xunta de Goberno Local, no que se aprobara a súa licitación pública mediante procedemento aberto, con pluralidade de criterios de valoración.

O día 5/06/2017 a Xunta de Goberno Local acordou adxudicar o presente contrato á empresa Acciona Medio Ambiente SAU polo importe total de 186,699,38 € polas dúas anualidades (engadido o IVE).

O día 4/07/2017, derradeiro día para presentar un recurso e quince minutos antes da hora na que se pechaba o prazo, a empresa MURAT CONSTRUCCIÓN Y MANTENIMIENTO SLU presentou no Rexistro Xeral do Concello de Ferrol anuncio de interposición de recurso e recurso especial en materia de contratación contra o acordo de adxudicación do presente contrato alegando que a Mesa de Contratación Permanente non debería ter solicitado aclaración da súa oferta económica á empresa Acciona Medio Ambiente SAU esolicitando anulación do acordo de adxudicación recurrido e a orde de retrotraer as actuacións ao momento anterior ao acordo.

Este recurso obriga necesariamente -conforme a RD 814/2015- ao Concello a suspender a súa execución mentres non se pronuncia a Tribunal Administrativo Central de Recursos Contractuais.

O Concello dispón de cinco días para remitir as súas alegacións, xa en redacción, coa vontade e a confianza de que poderá desbloquear a situación no prazo mais breve para iniciar os traballos de roza da zona rural. Mentres este contrato non se desbloquea, o Concello iniciará, igualmente, as rozas mais urxentes a través dun contrato menor nos vindeiros días ata o máximo de metros que lle permita esta modalidade de contratación.

Lea también

El martes inauguración del «Rastrillo» de la A. Nuestra Señora del Carmen

La asociación “Nuestra Señora del Carmen” de Ferrol celebrará desde el martes 26 de noviembre, …

Un comentario

  1. ¿Pero no decía que iba a remunicipalizar los servicios básicos del concello? Pues ya lleva dos años y todavía no ha empezado. Aunque también es cierto que dijo el primer día que no iba a gestionar nada, sigue con la política manirrota del anterior, tirando de cheques sin control de los trabajos eventuales contratados.