Esther Leira: “Non fun expulsada do grupo de Ferrol en Común”

Esther Leira ante los medios de comunicación – Adán Puentes

Tras la salida de la comisión de Urbanismo celebrada en la mañana del miércoles, la concejala Esther Leira respondía a las preguntas formuladas por los medios de comunicación sobre su situación actual tras serle retiradas sus competencias y expulsada del gobierno municipal.

Non fun expulsada do grupo de Ferrol en Común”, afirmaba Esther Leira. “Tanto no día de onte, como hoxe non se me comunicou absolutamente nada, polo tanto sigo formando parte do grupo municipal de Ferrol en Común.

Aunque sigue formando parte del grupo, la concejala ya ha notado diferencias desde su expulsión del gobierno municipal, “non se me fan chegar as convocatorias para as comisión informativas, a do pleno ou información de asistencia a órganos.”

La concejala también fue preguntada sobre el posible lugar que ocupe en el pleno ordinario que tendrá lugar el jueves, a las 10:00 horas. “A min non se me comunicou nada, non sei nada, imaxino que alí Protocolo me dirá que sitio deberei ocupar.”

En lo referente a las votaciones de los diversos puntos que se tratarán en este este pleno, Esther Leira manifestaba “a día de hoxe non estou no grupo de goberno, pero tampouco se me chama para as reunións do grupo de Ferrol en Común, polo que terei que tomar as miñas decisións libremente.

Al estar en esta situación Esther Leira reconoce “que non vou poder intervir no pleno, a non ser por alusións, cousa que de ser concelleira non adscrita sí que podería facelo.

La concejala reconocía que “sigo utilizando o meu despacho, aínda que non teña as competencias.

Lea también

Una joven alcanzada por un vehículo en un paso de peatones en A Gándara, Ferrol

Una joven resultó herida minutos antes de las doce del mediodía de esteviernes tras ser …