Jorge Suárez: “Cando nun exame suspenden todos a culpa é do profesor”

Utilizando un símil estudiantil el alcalde de Ferrol Jorge Suárez quiso pedir disculpas a todos los candidatos y candidatas al proceso de selección de socorristas para las playas de Ferrol en esta temporada de verano, después de que ninguno de ellos lograra superar la prueba en mar abierto celebrado en la playa de San Jorge, al tomar como referencia las bases y tiempos de la prueba del Concello de Oleiros, pero sin adaptarlas a las necesidades y complejidades del arenal ferrolano, algo que ha suscitado las críticas de todos los participantes en el proceso selectivo, los cuales solicitaban una reunión urgente con Jorge Suárez.

En primer lugar Jorge Suárez recordaba que “ata que chegamos nos o servizo de socorrismo ía do 1 de xullo o 31 de agosto e ahora xa empeza o 15 de xuño ata setembro”. Al mismo tiempo el alcalde de Ferrol afirmaba que “o 15 de xuño estarán todos os socorristas, como tamén as casetas acondicionadas, con enerxía eléctrica, grupos electróxenos e equipadas con todo o necesario.”

Sobre la prueba de socorrismo, “é evidente que cando un Campión de España como é Marcos García fai o mellor tempo é non é capaz de facer a marca que se require é necesaria facer unha reformulación da mesma, é un erro subsanable como sucedeu noutras convocatorias”, por lo que el alcalde de Ferrol afirmaba que esta última prueba quedaba anulada, manteniéndose las pruebas realizadas anteriormente en este proceso, por lo que no se tendrá que repetir esta prueba en la playa de San Jorge.

Al mismo tiempo Jorge Suárez anunciaba que se abría un nuevo proceso para adjudicar “unha ou duas prazas” que van a quedar vacantes tras este primer proceso, “onde xa se realizarían todas as probas de maneira correcta.

Sobre el estado de las casetas de socorrismo, algo de lo que también se quejaron los socorristas. “Estamos en contacto co enxeñeiro municipal para que as casetas estén en bo estado para que todas as obras que se teñan que facer estén listas para o día 15.

El cambio de las bases reguladoras “foi unha decisión dos técnicos e que nos respaldamos” porque “había unha descompensación porque a aptitude a marcaba o primeiro clasificado, sendo nos últimos anos un deportista de alto nivel como Marcos García o primeiro marcaba moitas diferencias, deixando a xente moi válida fora.”

Los socorristas pedían que el gobierno les pidiera disculpas por este fallo, comprometiéndose Jorge Suárez a “falar con eles, porque é un erro competente en Recursos Humanos e o responsable son eu, cando nun exame suspenden todos a culpa é do profesor”, sentenciaba.

Lea también

Xunta, Ayuntamiento de Ferrol y Autoridad Portuaria trabajan unidos para crear suelo industrial en la zona de Mandía

El alcalde de la ciudad, José Manuel Rey Varela, y la conselleira de Economía e …

3 comentarios

  1. Jose Luis Orozco Gutierrez

    Si quissieran hacerlo mal, de un modo voluntario, no salian las cosas, ta penosamente MAL. Eso si fueron elegidos «democraticamnte», con los cal………….

  2. Tamén será a culpa do profesor se hai unha desgracia algunha das praias???
    Se tivera dignidade debería dimitir…todos son erros!

  3. Os responsables de pensar esas probas tamén quedaron ben examinados pero ,coma sempre, para esos incompetentes non hai consecuencias. Si ás probas só se poden presentar socorristas acreditados, ¿por qué han de pasar probas de tempos? O lóxico sería que pasen os primeros 46 si esas son as prazas a cubrir.
    Necesítase ciruxano en hospital Pascual. ¿Pra conseguir a praza esíxenlle unha operación de transplante exitoso e nun tempo de 65′?