La portavoz de Asuntos Sociales del Grupo Popular, Marta Rodríguez Arias, reseñó en la mañana de este jueves, día 19, el «compromiso» de la Xunta con la Asociación de padres y madres de niños con problemas psicosociales (ASPANEPS), que se traduce en la aportación de 1,6 millones de euros en los últimos cinco años y la «firme vontade de seguir colaborando en anos sucesivos, anunciada directamente pola conselleira de Sanidade no encontro que mantivo con representantes desta asociación o pasado 16 de febreiro».
Concretamente, Rodríguez Arias explicó que la Consellería de Trabajo ha incrementado la partida presupuestaria destinada a esta asociación, pasando de los 95.300 euros anuales a 140.150 euros en 2015. «Ademais, esta entidade conta cun centro ocupacional, no que a Consellería ten contratada 20 prazas de atención diúrna polos que abona 276.000 euros anuais».
Por parte de la Consellería de Sanidad, la aportación anual asciende a 141.169 euros, lo que supone una reducción del 1,9 por ciento respecto a 2014. «Porén, o pasado 16 de febreiro tivo lugar unha reunión de representantes de ASPANEPS coa conselleira de Sanidade na que se comprometeu a ir mellorando as condicións económicas dos futuros convenios e a iniciar novas liñas de colaboración».
«Deste xeito, a Xunta de Galicia está a colaborar e colaborará con esta asociación e proba disto son os 1,6 millóns de euros que destinou nos últimos cinco anos, ademais da firme vontade de seguir colaborando en anos sucesivos», señaló la portavoz popular.