El portavoz del BNG de Ares, Emilio Mesías, denunció este martes, 5 de agosto, “a situación de abandono da meiran de parte dos viais municipais. Esta situación provocada pola falta de limpeza por parte do goberno municipal leva a que algúns camiños se atopen nun estado preselvático, constituíndo un problema para a circulación de peóns e vehículos”.
Con ello, Mesías hizo mención a la situación en los últimos años de la situación de estos viales, demandando así una política de mantenimiento en la red viaria de su competencia. En un tono irónico, el portavoz nacionalista hizo referencia a que “a política de limpeza viaria semella que depende mais da proximidade das festas nas parroquias que dunha programación racional”, aludiendo a que en los últimos años nada más que se rozan los caminos en los días anteriores a las fiestas patronales de la parroquia.
De esta forma, Emilio Mesías anunció que el BNG presentará en el próximo pleno ordinario una moción solicitando que el ayuntamiento articule, por lo menos, dos actuaciones de limpieza de los viales municipales “porque non é de recibo que os impostos suban dunha maneira desproporcionada (o de circulación máis dun 45%), mentres que o investimento na rede viaria decrece progresivamente”.