Quince nuevas personas se podrán beneficiar del programa ‘Xantar na casa’ impulsado por la Xunta de Galicia en Ferrol, tras la firma del convenio entre la administración autonómica y el Concello de Ferrol realizada este jueves por la conselleira de Política Social, Fabiola García y el alcalde de Ferrol, José Manuel Rey Varela.
Este convenio ayudará a las personas que “máis o precisan e que traballaron toda a vida”, afirmaba el alcalde de Ferrol. Gracias a esta firma, el programa ‘Xantar na casa’ se incrementa de 70 personas beneficiarias a 85 personas, con un menú diario con un precio de 6,65 euros, de los cuales el Concello de Ferrol aportará el 20%, como también aportará 6.000 euros de los 40.000 euros destinados a este programa. Tendrá una duración de dos años y que puede ser prorrogable otros dos más.
El servicio de ‘Xantar na casa’ permite a las personas mayores “ter o seu fogar, cubrindo as súas necesidades básicas na compra ou elaboración de menús”, afirmaba el regidor ferrolano.
Fabiola García: “Este servizo está moi asentado e moi demandado”
La conselleira de Política Social, Fabiola García, quería destacar el trabajo realizado por el gobierno ferrolano desde “o primeiro minuto” al regresar hace casi un año José Manuel Rey Varela a la alcaldía “sendo moitas as personas beneficiadas dos proxectos da Xunta.”
El objetivo de su consellería es “mellorar a calidade de vida dos cidadáns”, impulsando medidas “teñan os recursos que teñan, apoiando a entidades sociais que traballan para persoas con risco de exclusión e personas con discapacidade”, como también escuchar a las personas mayores “que queren seguir vivindo na súa casa, coa súa xente” y este servicio de ‘Xantar na casa’ es muy importante “e que está moi asentado e moi demandado”, al ampliarse a quince personas más “cun menú sano e equilibrado nos seus propios fogares.”