La Feria del Libro fue presentada en el Concello de Ferrol

Mañana, jueves empezará una nueva edición de la Feria del Libro de Ferrol y en la jornada del miércoles fue presentada en el Concello de Ferrol con la presencia del presidente de la Agrupación de Libreiros de Ferrolterra, Antonio Martínez; la vicepresidenta de la Deputación, Goretti San Martín; el secretario xeral de Cultura de la Xunta de Galicia, Anxo Lorenzo y el concejal de Cultura de Ferrol, Suso Basterrechea.

Antonio Martínez daba a conocer que la Feria del Libro estará abierta hasta el lunes 23, de 11:00 a 14:00 horas y de 17:00 a 21:00 horas. En la inauguración del jueves actuará el Real Coro Toxos e Froles, mientras que Miguel Toval dará el pregón. El presidente afirmaba que “a maioría das casetas son de librerías da comarca, coma tamén hai de A Coruña e Santiago, ademáis dunha editorial e tres institucionais.”

Una de las iniciativas de esta Feria del Libro tendrá lugar el lunes 23, porque al coincidir con el Día del Libro “se agasallará cun carabel as persoas que merquen libros”. Además, en esta Feria del Libro, todos los libros comprados tendrán un 10% de descuento.

La vicepresidenta de la Deputación, Goretti San Martín agradecía la iniciativa de “sacar os libros ás prazas”, porque además “o bo tempo animará a xente da comarca”. Este sector es “estratéxico, como elemento de dinamización económica”, destacando la reunión de “todo o mundo do libro”, reafirmando que “están vivindo tempos moi duros e isto serve para visibilizalos.

El secretario de Cultura de la Xunta de Galicia, Anxo Lorenzo mostraba su satisfacción por estar en Ferrol “na segunda das 16 feiras do libro que hai en Galicia neste ano”, siendo esta la segunda en el calendario tras la de Verín. Destacaba que “o libro é un sector comercial importante e os libreiros deben ser os intermediarios, polo que o seu papel é importante.” Al mismo tiempo destacaba el papel de la Xunta de Galicia en la reivindicación del libro electrónico “potenciando o seu préstamo nas bibliotecas públicas.”

Cerraba este acto el concejal de Cultura, Suso Basterrechea, que se sumaba a todas las palabras dichas previamente, donde “estamos nun tempo moi competititvo e todo o que sexa existir nos espazos de confort é fundamental”, porque “hai que defender a cultura do día a día e temos que invitar a xente a participar nesta actividade, porque a resistencia das librerías é fundamental.” A lo que respecta al apoyo del Concello de Ferrol “haberá presentación de libros, actividades da concellería de Educación, como agradecer a Biblioteca Municipal a súa presenza na Feira.”

Lea también

Presentación do libro «Ser Cetáceo» de Francisco X. Fernández Naval no Museo de Historia Natural de Ferrol

Este viernes 26 de abril a las 19:30 horas en el Museo de Historia Natural …