El gobierno y los socorristas se reunirán para solucionar los problemas en el servicio

Álvaro Montes y Jorge Suárez en la rueda de prensa

Otro de los temas que se trataron a preguntas de los medios de comunicación tras la rueda de prensa del presentación del programa +Rural fue la situación del servicio de socorrismo, tras todas las críticas que se han producido antes y durante el servicio en este verano que está a punto de finalizar.

“Estamos de acordo na xestión directa do servizo de socorrismo, algo no que tamén están de acordo os socorristas, pero hai cousas que correxir e recoñecendo que houbo circunstancias que se puideron facer mellor pola nosa parte”, afirmaba Jorge Suárez.

Ahora, casi con la temporada de verano finalizada, “temos que reunirnos cos socorristas para solucionar todos os problemas, tamén os problemas que dependen doutras administracións e que afectan a este servizo.”

Jorge Suárez comentaba que las deficiencias que ha habido en las casetas “se foron correxindo co paso do tempo”, por lo que “hai que recoñecer o negativo, pero tamén o positivo”, como es “que houbo tres meses de servizo de socorrismo nas praias de Ferrol”. Sobre la falta de materiales médicos que alegaban los socorristas “os socorristas non son técnicos sanitarios, pero hai que dicir que a súa labor neste tema é moi importante.”

Sobre este tema de socorrismo, también quería hablar el concejal de Seguridad Álvaro Montes el cual esperaba “poder ter o ano que ven en Ferrol o Centro de Rescate”, algo que servirá para la formación de los socorristas “tanto en interior e exterior”. Para que esto sea realidad “esperamos poder superar os informes que esixe a Xunta de Galicia.”

Lea también

La nueva fase de desvíos de tráfico por la reforma de la Avenida das Pías de Ferrol entra en vigor este martes

Las obras de humanización de la Avenida das Pías en Ferrol, incluidas en el Plan …