El Torrente Ballester acoge la visión de las Meninas de Vari Caramés

El concejal de Cultura del Concello de Ferrol, Suso Basterrechea, anunció esta mañana a reinauguración de la Sala Proxectos del Centro Torrente Ballester, como sala destinada únicamente a la obra fotográfica, «un vello proxecto que vén xa de 2008 e que a partir de mañá venres se vai facer realidade cunha exposición de Vari Caramés», apuntó el edil.

«Non se me ocorre mellor forma de arrancar este proxecto que coa exposición do que, sen dúbida, é un dos fotógrafos máis recoñocidos do país e do estado, que había tempo que non estaba entre nós, sendo un dos mellores embaixadores tamén de Ferrol, a súa terra natal», afirmó Basterrechea.

Espacio referencial

Basterrechea explicó que la sala pretende ser un referente expositivo fotográfico a nivel estatal, tanto de obra nacional como internacional, así como una plataforma para dar visibilidad al potencial que hay en la ciudad de este arte.

El edil de Cultura recordó que se trata de un proyecto que surgió en el 2008, cuando él era coordinador del Torrente y vio en la sala de Proyectos, por su fermosura arquitectónica y por sus características, un espacio singular para la exposición sólo de obra fotográfica. Desde la concejalía retoma convencida de que esta apuesta será un referente al no existir muchas propuestas parecidas en todo el país.

Para Basterrechea, la elección de Caramés para inaugurar esta nueva etapa del Torrente cumple no sólo con la condición de ser un fotógrafo de los más prestigiosos, sino también con el hecho de que trae como obra Las Meninas de Vari, que permanecerá en el recinto hasta el 13 de noviembre.

Meninas de Canido

«A exposición marcará o pistoletazo de saída da fin de semana das Meninas, que chega á súa 7º edición como un evento xa perfectamente instalado no imaxinario colectivo, como exemplo de arte para reivindicar e dignificar o barrio de Canido», explicó Basterrechea, destacando este evento como singular y trascendente.

«Para min é un regalo, un soño que este proxecto que naceu en 2008, esta guerra de guerrillas, este espíritu libertario e internacionalista que son as Meninas sexa recollido por Vari Caramés», afirmó Eduardo Hermida, promotor de la iniciativa desde su comienzo.

El fotógrafo ferrolano se congratuó por poder aportar su «grao de area emocional e sentido ao que representan as Meninas de Canido», indicando que su trabajo estuvo lleno de emociones «porque estivo cheo de emocións, polos recordos persoais de ter vivido na zona, e polo enigmático do cadro de Velázquez, os múltiples matices que agocha», «de feito estou convencido de que Velázquez fixo o primeiro selfie da historia no ano 1656», ironizó.

El artista quiso también destacar el componente feminista que alberga el trabajo, la cantidad de artistas mujeres que participan en él y que carecen de visibilidad, haciendo de la exposición un guiño al colectivo.

Lea también

Cabanas conmemora o Día do Libro

O Concello de Cabanas conmemora o Día  do Libro, que se celebra este 23 de …