Los Domingos a escena, el ciclo de teatro aficionado del Concello de Ferrol, regresa este domingo al Centro Cívico de Caranza con nuevas propuestas escénicas para cada domingo entre el 24 de enero y el 20 de marzo.
La programación, que coordina el grupo local Ti e Mais Eu Teatro, suma a la oferta teatral de este primer trimestre del 2016 a varios grupos que debutan en la ciudad naval y que no habían actuado con anterioridad en Caranza, con propuestas y apuestas escénicas que van desde la comedia y la tragedia interpretativa en nueve títulos.
El concejal de Cultura del municipio, Suso Basterrechea, acompañado de la coordinadora de Ti e Mais Eu Teatro, dio cuenta esta mañana de la programación de un ciclo que se ha consolidado «con grande éxito de público semana a semana, ata sumar mais de 3.000 espectadores no derradeiro trimestre do 2015, de setembro a decembro », apuntó el responsable del área.
«Cabe destacar o enorme e crecente éxito de público, apoio fiel que vai en aumento a este ciclo que se consolida como unha opción de ocio cultural especialmente importante polo que supón, ademais da representación teatral, polo feito de espallar a cultura polos barrios e diversificar a oferta coa oportunidade de introducir novos grupos», manifestó Basterrechea.
Todas las representaciones se realizarán los domingos a las 19 horas en el salón de actos del Centro Cívico de Caranza. La entrada es gratuita hasta completar aforo.
Calendario previsto de las representaciones
Enero
Domingo 24: ‘Malo Será, de UnidadedeOzono. Pol (Lugo).
Domingo 31: ‘ Mamá é señora para todo’, de la compañía Xosé María Pérez Parallé, de Fene.
Febrero
Domingo 7: ‘Gemelos’, de Noite Bohemia.
Domingo 14: ‘Ñaque de piollos e actores’, de Allegro Teatro, de Vigo.
Domingo 21: ‘Xente de pálida pel’, Club de Teatro de A Coruña.
Domingo 28: ‘A troita do Mandeo’, de Ti e Mais Eu Teatro. Ferrol.
Marzo
Domingo 6: ‘Maniféstate’, de Andaravía Teatro, de Vedra. (A Coruña).
Domingo 13: ‘Inmortal’, de Marañao Teatro, de Ourense.
Domingo 20: Hermanas Teatro, de Oleiros.