La concejala de Bienestar Social de Ferrol, Beatriz Sestayo, hizo entrega esta mañana de los certificados de Alfabetización Digital a los participantes de un programa formativo realizado en el mes de septiembre y dirigido a personas beneficiarias de la Risga con el objetivo de favorecer su inclusión social. La actuación está cofinanciada por el Fondo Europeo de Desarrollo Regional (FEDER) y el Fondo Social Europeo (FSE).
Beatriz Sestayo señaló que «o que se tenta é recuperar plans de traballo e de formación dentro do ámbito da inclusión social, coa vista posta en persoas que se atopan ailladas ou decepcionadas ante a situación social e a falla de oportunidades laboral e que precisan estímulos formativos e grupais, co que se da resposta ao obxectivo primario de aportar formación pero tamén a un secundario de xerar dinámicas persoas e grupais que animen á busca activa de emprego».
Con respecto al programa, se realizó un curso de alfabetización digital con una duración de 40 horas en horario de mañana, que fue realizado por 10 personas perceptoras de la Risga. Los contenidos de esta acción formativa giraron en torno a conocimientos del sistema operativo Windows 8, Microsoft Word 2013 y sobre la busca de empleo por Internet, con el fin de favorecer te eres aprendizaje tan necesario en la sociedad actual, como herramienta útil para lo manejo de información, de busca activa de empleo y como medio de comunicación.
El programa Sumemos inclusión está dirigido en total a 30 personas beneficiarias de la Risga, tratando de «proporcionar un servizo que fomente a participación e inclusión daquelas persoas con maiores dificultades sociais aportando unha estructura de apoio cara a lograr unha vinculación positiva entre quen participa e os servizos sociais, enlazando a protección social cunha inclusión social activa, co que se cosntrúe unha barreira de contención máis eficaz á hora de afrontar a desigualdade e a exclusión», señaló Sestayo.
Por este motivo, las intervenciones realizadas a través de los itinerarios personalizados tienen como objetivo «conseguir a inserción sociolaboral das persoas participantes, promover a súa autonomía e compensar as desigualdades, asegurando as oportunidades e recursos necesarios para disfrutar dunhas condicións de vida normalizadas», apuntó la responsable de Bienestar Social.
Pero en Ferrol tenemos alcaldesa y no nos habíamos enterado? Pensaba que el alcalde era Jorge Suárez, el Ausente.