El BNG llevará a pleno una moción para promover un «Estatuto do Feminicidio»

ivan rivas eva bng 18-6

El Bloque Nacionalista Galego de Ferrol presentó una moción para el próximo pleno que recoge propuestas concretas para la erradicación de la violencia machista, buscando con ello promover la creación de un Estatuto do Feminicidio.

Así, los nacionalistas señalan que su propuesta trata «un dos problemas máis graves que ten que enfrentar a nosa sociedade, a violencia contra as mulleres, que ten deixado de ser un asunto invisíbel grazas ao constante e incansábel traballo dos movementos de mulleres».

Considerando la lucha contra esta lacra «unha prioridade política para todos os espazos da actividade política e froito do traballo para que isto así sexa», los nacionalistas se remiten a las vigentes normativas del Ordendenamiento Jurídico, como la Ley Orgánica 1/2004, del 28 de diciembre, de Medidas de Protección Integral contra la Violencia de Género, y la Ley 11/2007, del 27 de julio, para la prevención y tratamiento integral de la violencia de género.

«Despois de anos de aplicación, insuficiente en moitos casos por limitación de recursos e orzamentos, a violencia machista segue presente na nosa sociedade. Por isso, cómpre avanzar e darmos pasos adiante que melloren os marcos legais e realizar un labor preventivo e educativo maior», alegaron defendiendo su moción los del BNG.

De esta forma, los nacionalistas piden modificar la Ley Orgánica 1/2004, del 28 de diciembre, introduciendo el término Feminicidio e iniciar los trabajos para llevar a cabo el Estatuto de Víctima de Feminicidio.

Lea también

Concentración y lectura de un manifiesto en favor de Pedro Sánchez, en Ferrol

Cerca de un centenar de militantes y simpatizantes del PSOE se han concentrado a partir …