El BNG convoca una marcha por el barrio de Ferrol Vello

BNGBajo el lema «FERROL VELLO, o Ferrol orixinario, galego e universal», el Bloque Nacionalista Gallego de Ferrol llevará este próximo sábado, día 21, una reivindicación para «recuperar» el barrio, «poñer en valor o seu papel na historia da nosa cidade, dar conta das propostas que o BNG ten para o mesmo e ademais desenvolver a homenaxe anual que o nacionalismo rende a Ricardo Carvalho Calero cando se vai comemorar o 25 aniversario da súa morte».

El acto principal consistirá en una marcha que partirá a las 12 horas de la Oficina de Turismo del puerto, para desplazarse por las calles Carmen Curuxeiras y Benito Vivetto, pasando por las viviendas en ruinas del barrio como símbolo del nuevo programa que el BNG quiere para Ferrol Vello. Se finalizará el acto al pie de la casa natal de Carvalho Calero, en la calle San Francisco, donde se realizará la ofrenda floral. Iván Rivas, candidato a la alcaldía de Ferrol, cerrará el acto con una intervención política.

En el acto, el BNG llevará a cabo una «labor divulgativa» sobre el papel de Ferrol Vello en la historia de Ferrol y de Galicia a través de dos personajes históricos con presencia en este barrio: el profesor Carvalho Calero y el historiador Benito Vicetto, quien escribió la primera historia de Galicia desde la Prehistoria hasta su tiempo.

Según un comunicado del BNG, «non debíamos descoñecer que Ferrol xa existía como vila mariñeira e mercantil a principios do século XIII, hai máis de 800 anos. Como tal foi recoñecida polo rei de Galiza, Afonso VIII, na historiografía española Afonso IX, enterrado na catedral de Compostela».

Lea también

Psoe Ferrol reclama a reparación urxente dos viais da plaza de España

O concelleiro socialista do concello de Ferrol Julián Reina solicitou a reparación urxente dos viais do …