El Grupo Socialista denuncia el descontrol del tráfico y caos viario en la ciudad

(Fot. Luís Mª Taboada)
(Fot. Luís Mª Taboada)

El Grupo Municipal Socialista, a través del concejal Gerardo López Castrillón, ha hecho saber su descontento al Gobierno Municipal por el “descontrol de tráfico e o caos viario que teñen producido na aplicación do suposto plan de aparcamento na cidade”. Así, el concejal lamentó que el gobierno “non atope motivos para convocar a comisión de Urbanismo, Servizos, Seguridade e Tráfico na que, dende o Grupo Socialista, tentaríamos aportar solucións para evitar os problemas para os cidadáns que se están xerando pola falla de coordinación e planificación dos traballos”.

En este sentido, el socialista explicó que “é necesario activar a coordinación entre a policía local e a empresa encargada das obras, xa que as medidas de acordoar as rúas indiscriminadamente, se vaian a pintar ou non como está a ocorrer, dificulta enormemente os problemas de tráfico xa de por si acuciantes na cidade”.

O estado actual da cidade deixa patente a falla de coordinación, e me pregunto como se atreve o goberno a chamar plan a ausencia de planificación, ademais de que por máis que paseamos só atopamos unha máquina de pintar pavimentos, que non parece suficiente. Dende o Grupo Socialista reclamamos organización e planificación, xa que son os cidadáns e as cidadás as que sofren a falla delas”, demandó López Castrillón.

El concejal socialista recordó que ya en su momento censuró la ordenanza que regula el estacionamiento del barrio de A Magdalena, cualificándola como “un parche moi caro”. Con ello, los socialistas piden esclarecer aspectos de la ordenanza de regulación de estacionamientos (ORE) sobre cómo se otorgarán las tarjetas de residentes, generando así “inseguridade e confusión entre a veciñanza e sector hostaleiro e comercial”.

En este sentido, Gerardo López entiende que la nueva regulación “non pode suponer dar pasos atrás, cambiando as regras do xogo e deixando aos veciños e veciñas, hostaleiros e comerciantes sen saber a que atenerse”.

acuaciencia-1-1Parque Aquaciencia

Asimismo, los socialistas se interesaron por el proyecto de reparación del Parque de Aquaciencia, jardín didáctico sobre el agua, que se encuentra en el Parque Raíña Dofía y que recibe un gran número de visitantes, “e que sen dúbida require dunha reparación en profundidade”.

Respecto al proyecto por importe de 44.000 euros que prevé el gobierno, los socialistas opinan que las obras previstas son “necesarias pero non suficientes”, ya que el estado de deterioro del parque “débese en gran parte aos actos vandálicos sufridos nas instalacións”. Por ello, la propuesta de los socialista fue que el proyecto contemplase “medidas de seguridade para evitar futuros destrozos para poder mantelo en condicións óptimas polo espazo de tempo máis amplo. Así mesmo o peche perimetral debería mellorarse de xeito máis idóneo para o espazo que acolle, incorporando un peche vexetal.”

El concejal socialista lamentó la falta de coordinación entre las concejalías implicadas, denunciando que “actúan como compartimentos estancos o que é negativo para a boa marcha da cidade”.

Lea también

Ferrol celebró el Día Internacional de las Lenguas de Signos Españolas

Este viernes, 14 de junio, se conmemora el Día Internacional de las Lenguas de Signos …