Cerca de 150 personas participaron ayer en el I Foro Cívico del Concello de Ferrol

foro civico DP 4-12

«A primeira impresión, desde logo, foi moi positiva e así o transmitiron de palabra e por escrito os participantes nas súas conclusións, das que emitiremos un informe, aínda que este é un primeiro paso para tecer redes e canles que deben implementarse entre o Goberno e a veciñanza». Así lo expuso esta mañana el concejal de Participación Ciudadana del Concello de Ferrol, Álvaro Montes, en su valoración del I Foro Cívico de Ferrol bajo el lema Reiniciamos?, que tuvo lugar en la tarde de ayer en el Teatro Jofre.

En el evento asistieron y participaron unas 150 personas del tejido vecinal, cultural, asociativo y del mundo de la hostelería y el comercio de la ciudad, donde en 22 mesas de trabajos realizaron en «o que foi un templo de reflexión colectiva», señaló una de las coordinadoras de la cooperativa social Rexenerando, Olalla López Barro.

La celebración de este primer Foro Cívico es el primer paso para impulsar las herramientas precisas para recuperar «a democracia directa e participativa en Ferrol, de xeito que se conecte a Administración cos seus veciños, problemáticas e necesidades», señaló Montes, en su afán de apostar por este camino que da voz a la ciudadanía y así recupere el protagonismo en la toma de decisiones.

Hasta el momento, más de 200 personas están ya registradas desde la web municipal (http://www.ferrol.es/fichaProcesosParticipativos.aspx) a los procesos participativos del Concello de Ferrol, animando por ello a la ciudadanía a «facer de Ferrol un concello máis xusto, precisamos unha inmensa intelixencia colectiva».

Lea también

Psoe Ferrol «hai fórmulas para a estabilidade económica de Emafesa sen subirlle o recibo aos veciños»

O grupo municipal socialista cree que «hai outras formulas para conseguir a estabilidade económica de …

Un comentario

  1. Consulto a páxina web do Concello para ver se esta publicado o custo deste Foro e canto se gastou en cada partida e non aparece información ningunha.
    Por que se lle encargou a dedo a unha empresa determinada a organización do evento? Non se podía facer cos funcionarios municipais?