El BNG advierte que la gestión del Concello en la ría de Ferrol afectará el bolsillo de los ciudadanos

BNG-SEl Bloque Nacionalista Gallego de Ferrol, tras la aprobación de la primera adenda al convenio para la construcción y explotación de los interceptores generales del margen derecho de la ría de Ferrol, alertó que los ferrlanos «van ter que pagar 664.640 € máis como consecuencia da primeira modificación deste convenio porque se preve un retraso dunha anualidade na execución destas obras sen que o custe total da obra sufrira modificacións». Al respecto de esta modificación, los nacionalistas consideraron que es «o exemplo dun Convenio que repercute nos veciños de ferrol calquer tipo de modificación ou retraso na execución destas obras sen que o estado se faga responsábel delas nin asuma ningun tipo de custe económico».

Con ello, el BNG de Ferrol considera que «para esta cidade é insostíbel a presenza dun alcalde que non dubida en repercutir todos estes custes nos veciños e veciñas de Ferrole que permanece no silencio máis absoluto frente a estas discriminacións».

«O BNG salienta –continuaron en su reprenda los nacionalistas por Ferrol- que as modificacións introducidas no Convenio van supor que os veciños e veciñas de Ferrol e Narón pasemos a pagar o 13% das obras cando até o de agora pagabamos o 10%. Con esta modificación, tal e como tiñamos anunciado desde o BNG e como se evidencia nesta 1 adenda, a aportación de Fondos europeos reducese do 80% até o 77,41% e ademais calquera alteración ou modificación do proxecto vai repercutir directamente nos veciños e veciñas da cidade sen que o estado poña un só euro».

El BNG mencionó acerca de si hubiera algún retraso en la ejecución de las obras, fijado en diciembre como límite, implicando así que «a parte correspondente a aportación de Fondos FEDER se reducirá en función do nível de execución desas obras e terémola que asumir directamente os veciños e veciñas de Ferrol».

«Para o BNG é gravísimo o silencio complice de todos os partidos estatais con presencia na corporación local sobre este convenio e a usura que representa e rétaos a denunciar e rexeitar abertamente este documento en defensa dos intereses dos veciños e veciñas de Ferrol e para esixir que sexa o estado quen financie unha infraestructura declarada de interese xeral desde o ano 1997», concluyeron en su comunicado los del BNG.

Lea también

Concentración y lectura de un manifiesto en favor de Pedro Sánchez, en Ferrol

Cerca de un centenar de militantes y simpatizantes del PSOE se han concentrado a partir …

4 comentarios

  1. Estoy totalmente de acuerdo con el BNG sobretodo en lo que dice sobre «gravísimo silencio…» ¡Cómo me recuerda a ese silencio que te provoca entrar en Ferrol y contemplar la Plaza de España! ¿Quién la comenzaría en el año 99? No lo recuerdo…

    En lo que respecta a que nos carguen con el gasto… estoy también de acuerdo, ya es hora de que alguien ponga orden en este descontrol y dejen de cargar contra los ciudadanos.

  2. La depuracion de la ría es necesaria. No solo necesaria , es una prioridad. Y como tal , hay que tratarla.!!. No es un tema baladí , que se pueda dar marcha atrás. Hay invertidos muchos millones de euros y la mayoría de los ferrolanos estamos deseando ver , la ría limpia.!!

  3. Ricardo, se pensas que os problemas de Ferrol veñen derivados da praza de España, mal vamos. Como sabes, porque es moi listo, a economía de Ferrol depende en gran medida do sector naval, de maneira que se non hai investimentos non hai nada que facer. Por que non falas da ridiculez do plan Ferrol? Ou do lamentable estado das comunicacións? Eses si son problemas de Ferrol, non a praza de España, non te equivoques. En canto a que a depuración da ría é necesaria, ninguén o dubida, Berberecho; o que se pon en dúbida é o custe que terá para nós. Ou ti na túa factura de Emafesa non viñas pagando xa o canon de saneamento? Queres pagalo dúas veces? Cres que é xusto que o pagues dúas veces?

    • Vaya por delante, señor Fandiño, que, y al igual que mencioné en mi primer comentario, estoy totalmente de acuerdo con lo que plantea el BNG en lo que respecta al saneamiento, y no creo de «recibo» que tengamos que pagar en el idem, dos veces el canón. No sólo no me parece justo, sino que además debería ser ilegal.
      Por supuesto, asumo que los problemas de Ferrol no se derivan de la plaza de España. Esta, sólo afea un poco más si cabe el panorama local, que me sigue provocando un gravísimo silencio, claro está no tan vehemente como el que me produce la situación del naval, el paro comarcal, y un largo e_te_cé, de los cuales soy consciente, otra cosa sería una villanía, no son causantes ni el BNG ni, nisiquiera, la facturación de EMAFESA, sino la diferentes administraciones locales de las distintas formaciones políticas (TODAS), que han pasado por Ferrol, porque TODAS han tenido en su momento la oportunidad de hacer buenas obras (y ahora no va por la obra de la plaza de España) o por lo menos de intentarlo. Y aquí se ha intentado poco.