El Concello de Valdoviño pide colaboración vecinal para la recuperación del entorno del río Atios

El Concello de Valdoviño ha solicitado la colaboración de la ciudadanía en su propósito de recuperar el entorno del río Atios, un espacio de interés medioambiental ubicado en pleno centro urbano, en la Puerta del Sol. En esta línea, el alcalde, Alberto González, explicó que «nas últimas semanas operarios municipais levaron a cabo traballos de limpeza do cauce, completamente cuberto pola maleza e vexetación non autóctona, así como residuos que se foran acumulando nos últimos anos».

«Os traballos permitiron constatar o avanzado estado de deterioro do conxunto que forman o antigo lavadoiro e unha pequena fonte, ata ese momento ocultos pola maleza. Incluso se contratou a unha empresa para retirar as uralitas do tellado do lavadoiro, do que apenas quedan a día de hoxe os pilares. Así mesmo, retirouse una parte da pequena muralla de bloques de formigón que acotaba o espazo e que se atopaba tamén en precario estado», explicó el regidor.

Con ello, Alberto González explicó que desde el Concello «non desiste de recuperar este espazo e, sobre todo, poñelo en valor». Con ese objetivo, el alcalde señaló que la concejalía de Cultura ha hecho un llamamiento a la ciudadanía que pueda tener material fotográfico del lavadoiro, cuando estaba en uso, para que lo haga llegar al Concello y este pueda valorar la actuación más apropiada para el entorno.

Ese material, que se prestaría voluntaria y desinteresadamente, se entregaría en la Casa de la Cultura, donde se haría una copia y escaneo del mismo, para posteriormente retornar a su propietario.

Lea también

A Deputación licita por 224.664€ as obras do firme da DP 4803 en Centroña, Pontedeume

A Deputación da Coruña vén de publicar a licitación das obras de renovación do firme …