Villamar le pide a De Santiago más rigor en sus manifestaciones

villamar-31-3El candidato del BNG-Asembleas Abertas de Narón, Pablo Villamar, «quiso precisar» las declaraciones del portavoz del Partido Popular, Miguel de Santiago, al respecto de la urbanización de As Lagoas y la posibilidad de alcanzar un acuerdo con el resto de las administraciones para financiar el saneamiento de la zona rural del municipio. “Non é certo que non eu non amosase interese polas cuestións relacionadas con Narón e, de feito, téñome reunido neste mandato en diferentes ocasións con señor De Santiago por asuntos como a mellora e ampliación da estrada de Sedes”, le recordó Villamar, “e cando Narón ficaba fóra dalgúns convenios promovidos pola Deputación”.

Villamar insistió en que en cuestiones tan trascendentales y de tanto calado como el saneamiento –como antes lo fue también la urbanización de As Lagoas- cumple la participación de las distintas instituciones. “Non podemos caer na demagoxia de lle prometer á veciñanza de Narón que vai executar esta obra só con fondos municipais cando é materialmente imposíbel”. Lo normal, recordó el candidato nacionalista, «é que haxa unha colaboración con outras administracións, como vimos demandando para diversas cuestións nos últimos tempos e como imos seguir reclamando, tamén agora, ás portas dunhas eleccións. Nós non mudamos o noso discurso en función dos periodos electorais”, dijo Villamar.

Al respecto de la urbanización de As Lagoas, Villamar le recordó a De Santiago que las naves y las industrias “estaban alí moito antes de que executase a obra” y que por eso “a planificación da mesma e o proxecto tiveron as súas particularidades”. En cualquier caso, el candidato del BNG-Asembleas Abertas destacó que el polígono está ahora “moito mellor ca antes” y que si el Partido Popular quiere pedir explicaciones le pida cita aj concejal delegado del área cuando se ejecutaron, “que era do PP”, o a la Xunta de Galicia, propietaria de la carretera que cruza el polígono y que dió el visto y place a la intervención cando gobernaba el Partido Popular.

Lea también

Últimos días para inscribirse en Narón no curso sobre “Xestión de redes sociais con Canva e ChatGPT”

Esta acción formativa impartirase dende o vindeiro 2 de maio ata o 28 de xuño, …